Beetje tegenvallend

ardenie 06 februari 2015
Sterf twee keer van Tess Gerritsen

Ik ben een groot fan van Tess en dan zeker van de serie over Rizzoli en Isles dus met grote verwachtingen aan het boek begonnen!
Het verhaal begint in Botswana waar een safarigroep in grote problemen komt en er een link is met een moord in Boston en Jane Maura er bij betrokken raken De eerste gruwelijke moord is een feit dus met spanning verder lezen.
Helaas zakt het verhaal wat in en krijgen we ook een lezing over katachtige voor onze kiezen en zo kabbelt het verhaal eigenlijk een beetje door!
De verwijdering tussen Maura en Jane had wat mij betreft wat meer uitgediept mogen worden maar wie weet in het volgende deel?!
Eerlijk gezegd vind ik Sterf twee keer het minste boek uit de Rizzoli en Isles serie en ik hoop oprecht dat het volgende deel weer ouderwets bloedspannend gaat worden en de karakters weer meer tot hun recht komen!
Ik geef wél 4 sterren omdat de schrijfstijl van Tess toch weer heerlijk weg leest!

Meer recensies van ardenie