Astrid-3950 13 mei 2014
Wanhopig op zoek naar een deftig cadeau voor moederdag landde ik uiteindelijk in de Standaard boekhandel, waar mijn oog bijna onmiddelijk viel op Het verloren labyrint. Echter nog lang getwijfeld of ik het wel zou meenemen want de mama is nogal een fan van Dan Brown en ik wist niet of dit boek wel aan de voorop gestelde verwachtigen zou voldoen. Uiteindelijk was ik blij dat ik het toch gekocht had. Op vier dagen tijd hadden zowel mijn mama als ik het boek verslonden en bleken we het beiden heel goed te vinden.
Waarom ik dan toch geen 5 sterren toeken aan het boek, wel, zoals vele voor mij vond ik de schrijfstijl op sommige plaatsen een beetje tot zwaar overdreven en werden de zeer uitgebreide uitweidingen mij soms echt teveel. Maar voor de rest een topper van een boek dat je in de bekende ruk uitleest!

Meer recensies van Astrid-3950