High school clichés

Astrid van den Burg 11 januari 2019
De eerste helft van het boek kwam ik er niet echt goed in, het verhaal is heel zoetsappig en typisch high school. Doordat je meeleest met ieder hoofdpersonage en vlug wisselt tussen de verschillende perspectieven, leest het wel vlot weg wat wel erg fijn is bij een thriller.

Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van de high school clichés was dit boek wel fijn om te lezen, dit komt vooral door de originele wijze waarop de moord gepleegt is en wie er mee te maken had wat wel uit een onverwachte hoek kwam.

Dit boek bevat ook verschillende onderwerpen zoals homoseksualiteit, foute vriendjes, drugs en drankgebruik. Echter worden alle onderwerpen niet uitvoerig besproken wat storend over kwam, alsof het maar even snel toegevoegd was.

Al met al vond ik dit toch een goede thriller. Het boek pakte me erg en ik werd meegesleurd in het verhaal. Voor een thriller die wat meer diepgaand is hoef je dit boek echter niet op te pakken.

Meer recensies van Astrid van den Burg