Powervrouwen

Astrid van den Burg 31 oktober 2017
Nu de hype van WonderWoman heel de wereld lijkt over te nemen was ik natuurlijk heel erg benieuwd wat mijn favoriete schrijfster ervan zou maken!

In dit boek volg je de jongere Diana, wat weer heel anders is dan de film. Dus als je de film al hebt gezien, dan is dit een andere kijk op het verhaal van Diana. En eerlijk gezegd vind ik deze versie van Leigh Bardugo toch echt veeeel leuker dan het verhaal uit de film. Het boek focust zich naar mijn idee ook minder op de 'love interest' en meer op vriendschap en wat dat betekent.

Het verhaal bouwt zich langzaam op en je maakt kennis met de wereld van de Amazones. Diana merkt al snel dat ze anders is. Dan komt alle actie en sensatie en wow. MY MIND WAS BLOWN. En meer wil ik eigenlijk niet zeggen. GA DIT BOEK GEWOON LEZEN.

Meer recensies van Astrid van den Burg