Villa Willemina

Astrid80 27 januari 2016
Villa Willemina is het eerste deel van een nieuwe verhalenserie vol spannende ontdekkingen. Het is geschreven bedacht en gemaakt door het Wonderbaarlijke Verhalen laboratorium CircusPatz in Utrecht. De ouders van Willemina erven een bejaardentehuis. Als Willemina de bewoners van het tehuis ontmoet, wordt alles anders. In elke kamer wacht haar weer een ander spannend avontuur. Samen met haar nieuwe vriend Barend en Bram de eend stuit Willemina op een oud geheim...
Het is voor meisjes en jongens vanaf 7 jaar. Het is makkelijk geschreven en er zitten ook leuke plaatjes in. Het zal voor deze leeftijd een spannend boek zijn. Ik ga dit boek doorgeven aan de kinderen, die zullen er vast ook van gaan genieten!

Meer recensies van Astrid80