Rode Sneeuw - Jorn Lier Horst

Astridkoelewijn 12 juli 2019
Jorn Lier Horst - Rode Sneeuw
Deze Spannende misdaad thriller houd het spannend tot het einde!
Dit boek is een 7e deel van de William Wisting Serrie.
W. Wisting is een politie rechercheur die verwikkeld raakt in een moordzaak, zowel voor zijn werk als prive.
Het boek begint dan ook met een omschrijving van personages en uitleg over bepaalde personen die belangrijk zijn in het verdere verhaal, Zodat een lezer die de andere boeken niet gelezen heeft toch de personages begrijpt.
De schrijfstijl is zeer uitgebreid tot in details worden omgevingen en gebeurtenissen omschreven wat de lezer een goede indruk achterlaat van waar het zich afspeelt en hoe de situatie is.
Je word door de schrijver meegenomen in het oplossen van misdrijven die met elkaar verweven zijn.
Het einde van het verhaal had ik niet zien aankomen, ik werd verrast door de wendingen die het verhaal kreeg in de laatste paar hoofdstukken.
Een boek waar ik toen ik eenmaal door de eerste pagina`s heen was niet meer kon neerleggen.
Kortom een spannende misdaad thriller die ik een ieder zou aanraden!

Meer recensies van Astridkoelewijn