Origineel en veelbelovend, maar uitwerking was het net niet

Aukje 18 juni 2018
Het concept is zeker heel erg interessant en de proloog maakte dat ik het boek moest en zou lezen!
Uiteindelijk vond ik het zeker geen slecht boek, maar de uitwerking was hier en daar iets minder. Sommige dingen waren wat te uitgebreid beschreven en sommige dingen waren niet beschreven wat ik wel graag had willen lezen.
Het boek is makkelijk geschreven, waardoor het ook makkelijk wegleest. Ik vond het boek makkelijk weg te leggen, wat ik eigenlijk wel wat jammer vind, maar wanneer ik het boek weer oppakte zat ik wel weer meteen in het verhaal.
Het "einde" is geweldig en maakt dat je nieuwsgierig bent naar het volgende deel, wat ik persoonlijk heel sterk vind.

Mijn tip is wel dat je je verwachtingen uit zet en met een leeg hoofd het boek in gaat.