OK, maar had er meer van verwacht

Aukje Wouters 17 mei 2016
Na alle lovende kritieken dit boek kreeg, met name in New York en Londen, dacht ik: Dat moét ik lezen. Het boek valt een beetje in de categorie The fault in our stars denk ik. Vond ik ook niet waanzinnig goed, terwijl de recensies dat wel waren! Ik denk dat ik het een beetje kinderachtig vind, ofzo. Beide boeken zijn denk ik meer young adult boeken of zelfs boeken voor kids van 12-13 jaar. Het is op zich een lief, droevig en mooi liefdesverhaal van twee buitenbeentjes die elkaar vinden op school. Of eigenlijk in de schoolbus. Het leert wel weer dat je nooit moet oordelen over iemands uiterlijk. Dat pesten triest is enzovoorts. Dus wat dat betreft is het een goed boek. Ik zou het niet persé aanraden. Maar misschien aan een middelbare school klas kids tussen de 13-15.

Meer recensies van Aukje Wouters