Puur (leed)vermaak, maar ook een diepere laag!

Aukje Wouters 05 maart 2015
Dit boek is grappig, ontroerend, leuk, herkenbaar, zielig, interessant en boeiend. Het speelt zich grotendeels af tijdens een familieweekend in Toscane, wat uitloopt op een drama. Mede door een dominante, nare vader.
De hoofdpersonage Iris is een heerlijke, lieve, leuke vrouw, erg onzeker dat wel, maar hey, wie is dat nu niet? Ze is dol op koken en bakken en de meest heerlijke gerechten komen voor in het boek. Mede daarom ben ik ook dol op de boeken van Marian Mudder; ze combineert verhalen en romans over liefde, onzekerheden en ander beslommeringen zo heerlijk met eten. Een ultieme combinatie.

Dit boek is een absolute aanrader. Ook leuk om cadeau te doen aan iemand! (behalve wanneer band met een dominante vader wat minder is, misschien)

Meer recensies van Aukje Wouters