gewoon mooi

15 augustus 2017
Het boek gaat over Andra. Ze is getrouwd met een dominante man en heeft een dominante schoonmoeder. Haar man vindt Andra eigenijk maar een ondergeschikt persoontje en Andra vindt dat zelf ook. Haar man krijgt een nieuwe vriendin en wil van Andra af. Haar schoonmoeder is hierin ook zeer dominant, haar man en schoonmoeder bepalen wel even waar Andra gaat wonen en richten zelfs haar huis wel even in. Andra komt hiertegen in opstand en vlucht naar haar oom en tante. Daar mag ze een tijd op het huis van vrienden passen zodat ze tot rust kan komen en kan beslissen wat ze zelf wil. Andra komt hierdoor weer tot zichzelf en maakt eigen beslissingen.
Ik vind dit een mooi boek. Het is een soort van streekroman. Je kan dit boek vrij makkelijk weg lezen, maar er zit wel een boodschap achter. Ben trouwens wel benieuwd hoe het verder gaat met Andra en haar gezin. Dus ga op zoek of er een vervolg is van dit boek

Meer recensies van