Mening van een 7-jarige lezeres

bartmeervander 29 juni 2019
Het boek gaat over Lucy en de knerpers. Lucy is een heel slim meisje en ze is ook nog eens lief en aardig. Want als de ouders zijn ontvoerd gaat Lucy Meurstad redden! En het verhaal gaat ook over Irry en Kees. Die helpen Lucy erbij. Ze maken een spannend avontuur mee. Vooral dat Lucy bij de enkel werd gepakt en naar beneden werd getrokken door de Knerperkoning was erg spannend. Het leukste was dat de ouders weg waren en dat de kinderen allemaal grappige dingen gingen doen. Eén iemand had zich tot in zijn navel paars geschilderd, daar moest ik erg om lachen. Aan het einde van het boek kon ik haast niet stoppen met lezen omdat ik zo graag wilde weten hoe het afliep. Het liep goed af.