Belinda 16 november 2011
De flaptekst beloofd een zeer spannende literaire thriller die je echt moet lezen. Alleen helaas is het boek minder spannend dan de flaptekst doet vermoeden en op sommige momenten kan je zelfs spreken van langdradig. De rode draad die door het verhaal heen loopt is voornamelijk gespitst op het politieonderzoek en ook over de documantaire die gemaakt wordt over het verhaal van de ouders. Alleen de ouders zelf komen bijna niet aan bod in het verhaal en ik denk dat Hannah daar een punt heeft laten liggen Daardoor blijft het boek afstandelijk en je maakt geen kennis met de emoties die bij dit verhaal zouden moeten horen. Toch bleef ik het verhaal wel volgen omdat ik toch nog ergens verwachte verrassende of bloedstollende momenten tegen te komen, alleen wie dat verwacht komt toch wel bedrogen uit. Kortom de opzet van het verhaal is goed, alleen het mist het hem in de uitwerking ervan ondanks dat Hannah haar research naar de regels voor adoptie en advocatuur wel goed heeft gedaan

Meer recensies van Belinda