Belinda 25 juli 2011
Stonehenge houd al eeuwenlang de gemoederen van verschillende mensen bezig. Wat is het, waarom is het gebouwd, wie bouwde het? Allemaal
vragen waarop Gideon het antwoord komt te weten door de mysterieuze dood van zijn vader, een stonehenge specialist. Maar was hij wel alleen een specialist of wist hij er op een andere manier meer dan anderen? Gideon en de eigenzinnige Megan gaan op zoek naar de waarheid.

Een spannend boek wat je interesse in stonehenge alleen maar zal aanwakkeren. De schrijver weet erg goed de thriller te vermengen met een portie humor, wat in het geheel niet misstaat. Dat is ook een van de redenen waarom je het boek zo enorm snel uit zal hebben.

Een mooi en mysterieus debuut van deze onbekende Sam Christer. Het boek heel wel enige losse eindjes, zou Christer misschien een vervolg gaan maken? En zouden we dan ook eindelijk te weten komen wie er achter het pseudoniem zit(ten)?

Meer recensies van Belinda