Belinda 11 februari 2013
Poznanski heeft een enorm goed debuut neergezet, ik kan niet anders zeggen dan dat ik enorm heb genoten van dit boek. Vanaf bladzijde 1 zat ik meteen helemaal in het verhaal. De eerste paar pagina’s werden heel mooi beschreven en de toon was daarmee meteen gezet. Sindsdien had ik zeer veel moeite om het boek even weg te leggen. Het liefste had ik hem in 1 ruk uitgelezen. .Na een onderbreking zat ik ook meteen weer terug in het verhaal, totaal geen moeite om er weer in te komen. Alles is mooi in elkaar verweven, ook de beweegredenen en dergelijke zijn goed uitgewerkt. Wat ik ook heel verrassend vond is dat de totale ontknoping toch wel heel lang verborgen is gehouden, erg goed gedaan. Verrassende wendingen waren er ook genoeg, voor mij heeft dit het leesgenot wel bevordert. Fijn om eens een boek te lezen waarbij je niet meteen weet hoe de vork in de steel zit. De hoofdpersoon Beatrice is ook erg sympathiek en het kost je daarom geen moeite om je in te leven in haar verhaal. Ik ben erg enthousiast over dit boek en kan dan ook niet wachten tot er een volgend boek van deze auteur verschijnt!

Meer recensies van Belinda