de leeuwentroon van Sion

Bellefleur 27 februari 2016
Een spannend verhaal wat zich afspeelt in het oude Jeruzalem. Eden is een 11 jarig jongetje die heel erg dapper is. Als zijn vriendinnetje Ariella hem komt zoeken buiten de stadspoorten jaagt hij een echte leeuw weg zodat deze haar niet aanvalt! Er is een boze man die leugens verteld, over de vader van Eden. Eden en Ariella willen naar de koning die op dat moment ergens anders is zodat de leugens stoppen. Lees in dit boek hoe dat afloopt. De gebruikte woorden in dit boek zijn goed te begrijpen voor kinderen vanaf 10 jaar. De schrijfster is zelf archeoloog. De geheime grotten zijn echt, en zij heeft ze meerdere keren bezocht. Dit betekend dat het decor van dit boek heel waarheidsgetrouw is beschreven. Ik ben heel benieuwd naar de volgende avonturen van Eden en Ariella.

Meer recensies van Bellefleur