waarom houden jullie je niet aan de regels Strigoi?

Bellefleur 08 maart 2016
Het verhaal gaat verder. Rose traint nog steeds hard en Lissa is nog steeds verliefd. Rose voelt wat Lissa denkt en voelt. Rose is schaduwgekust. Er komen ernstige aanvallen van Strigoi. En de Strigoi houden zich niet echt aan de regels zodat de hoeders en Moroi eigenlijk niet weten hoe te reageren.
En verder ga ik lekker niets verklappen. Had ook bij dit deel moeite het boek neer te leggen. Het leest heerlijk weg. Helaas roept de plicht ook wel eens dus dan moet je het wegleggen. Voordeel is dat je dit verhaal weer moeiteloos oppakt. Niets geen geblader naar andere hoofdstukken om te weten wat er ook al weer gebeurd was. Lettertype heel goed te lezen. Vier en een halve ster. Wordt schaduwgekust 5 sterren?

Meer recensies van Bellefleur