ja of nee?

Bellefleur 17 september 2015
In dit boek de vraag of je in gaat op je gevoel en je verliefdheid op een ander tijdens je huwelijk wel of niet een vervolg krijgt. Lisa is op vakantie met haar gezin als ze Alain tegen het lijf loopt. Er is aantrekkingskracht tussen hen maar ze raken ook bevriend met elkaars partners. Wat doe je met deze verliefdheid? Als ze dit met haar moeder deelt wil die een afspraak maken voor zaterdag ochtend. Ze wil dan een geheim met haar delen. Maar haar moeder overlijdt op die zaterdag ochtend aan een hersenbloeding. Wat wilde ze haar toch vertellen? Lisa bijt zich erin vast. En om haar heen blijken ook een aantal vriendinnen en kennissen van haar met het zelfde probleem te zitten of hebben gezeten. Het wordt mooi verwoord in dit boek, verliefdheid en een verhouding hebben tijdens je huwelijk maar mijn hele wezen zet zich tegen dit onderwerp af. Misschien is het boek meer sterren waard maar ik kom er niet toe deze te geven.

Meer recensies van Bellefleur