Dimensie reizen

Bernadette Lugies 06 februari 2017 Auteur
Door dimensie reizen en zien wat er was gebeurt als je een andere keuze had gemaakt. Wie wil dat nou niet?
Dit wordt werkelijkheid voor Marguerite. Dankzij een uitvinding van haar ouders kan ze naar verschillende dimensies reizen waarin ze zichzelf overneemt (je moet het boek lezen om te snappen). Helaas is het niet voor een leuk doel dat ze door gaat doen. Ze gaat achter de moordenaar aan van haar vader.

Helaas werden veel verassingen in het boek al verpest doordat ik de achterkant van het boek had gelezen (is Paul wel de moordenaar? Ze gaan iets voor elkaar voelen).
Ik moet toegeven dat ik even op het verkeerde been werd gezet wat betreft de moordenaar (of dat de bedoeling was weet ik niet) en was wel verrast met het einde.

Duizend stukjes van jou is een leuk en vlot geschreven boek met een interessante thema.
Zeker een aanrader.

Meer recensies van Bernadette Lugies