Oud nieuws voor de échte introvert.

Bert w 18 augustus 2018
Wie een beetje zichzelf kent weet al naar welke persoonlijkheid of karakter (de schrijfster maakt onderscheid hierin) hij of zij neigt en eigenlijk ga je zo'n boek lezen om hooguit tot de ontdekking te komen dat je werkelijk introvert of niet bent. Dit is dan ook de enige bijdrage die dit boek bij draagt aan het "Ken u zelve".

Pagina lang neemt de auteur je mee langs haar, natuurlijk succesvolle, goede raad die ze aan haar " patiënten" geeft. Bijna in ieder hoofdstuk, of tekststukje tussen de sterretjes, wordt je deelgenoot van het één of andere experiment dat haar kennis bewijst. Dit alles gaat werkelijk op den duur vervelen.

Ik was blij om het einde van het boek te naderen, maar werd nog even op de koop toe getrakteerd op enkele van haar goede raadgevingen ten behoeve van opvoeders, echtlieden en onderwijzers.

Geen aanbeveling, de " TED" talk, daar zou ik het bij houden. Bespaart je de kosten voor de aanschaf van dit boek.

Meer recensies van Bert w