Vlot geschreven debuut

beja 30 juni 2016
Voor Hebban buzz heb ik dit boek mogen lezen .
Lot van Dijk is een jonge profiler die eerst bij de politie in Amsterdam werkte, maar nu overgeplaatst is naar het korps in Twente. Deze verandering maakt haar niet blij, want in deze uithoek is er weinig te beleven.
Na een heftige storm wordt per toeval het lichaam van een tienermeisje ontdekt. Lot en haar collega Jaap zijn als eerste ter plaatse.. Lot bestudeert de bijzondere situatie waarin het lichaam zich bevindt en beseft al snel dat ze hier met een heel ziek persoon te maken hebben. Iemand die het waarschijnlijk niet bij één moord zal laten en iemand die waarschijnlijk ook al eerder gemoord heeft. En het was ook duidelijk niet de bedoeling dat dit lichaam gevonden zou worden.
Zomermeisjes,is een boek wat ik in drie dagen heb uitgelezen. De schrijfstijl is kort en bondig en de hoofdstukken in het boek zijn ook kort. Dat maakt dat het boek erg fijn leest,omdat er geen afdwalingen zijn.
Ik vind het wel jammer dat het nooit echt spannend wordt en weinig verrassingen heeft.
Al met al toch een boek om te lezen,want het is wel de moeite waard

Meer recensies van beja