Geweldige combi van spanning en liefde

Bianca 19 april 2015
Dit boek gaan lezen nav gelezen recencies op Hebban! Precies waar de site voor bedoeld is.
Weet niet of dit boek anders mijn aandacht had getrokken, maar nu is Michael Robotham in mijn schrijvers top 10 beland. Het boek is een mooie combi van romantiek en spanning, genoten van het plot en vind het jammer dat ik het nu uit heb, dat is dus de definitie van een goed boek. Wat is Argie een geweldig persoon......
Wel fijn dat het een op zichzelfstaand boek is, tegenwoordig veel serie-boeken waarin ik van mezelf altijd bij deel 1 moet beginnen, ook al zijn de boeken vaak los van elkaar te lezen. Meestal krijg je een band met de hoofdpersonen als je boeken in volgorde leest.

Meer recensies van Bianca