Mooi verhaal

Bianca 24 maart 2018
Na Mattias wordt verteld vanuit verschillende personages welke allen met Mattias gerelateerd zijn. Het is vrij snel duidelijk dat Mattias er niet meer is maar wie Mattias nu was en hoe hij aan zijn einde is gekomen wordt pas gedurende het verhaal ontsluierd. Je maakt kennis met onder andere zijn vriendin, een vriend zijn ouders een game maatje en zij vertellen hun eigen verhaal en hoe zij met hun verlies omgaan. Ik bleef lezen omdat ik graag wilden weten wie Mattias nou was maar ook omdat het boek zo prachtig geschreven is met mooie beeldspraak. Zo in het laatste hoofdstuk door Amber Mattias vriendin:" Vorige week zag ik hoe de lente werd gebracht. Ze werd afgeleverd met een vuilwitte vrachtwagen die op de brede brug over het water parkeerde". Je hoop ook van hart dat voor Amber de zon weer gaat schijnen.

Meer recensies van Bianca