Een hertelling van Belle en het beest die het net niet doet voor mij.

Bianca Schrijft 17 juni 2017
Na mijn eerste teleurstelling rond de twist die het boek nam, heb ik hem een paar weken laten rusten. Misschien was ik in mijn hoofd te veel bezig met de manier van hertellen door Marissa Meyer. Om wat meer tijd tussen deze boeken te hebben, moest er ruimte komen in mijn hoofd. Nadat ik wat andere boeken had gelezen, pakte ik hem weer met plezier op. Het is een lekkere weglezer, maar het is voor mij geen hoogstandje. Belle laat zich letterlijk vangen door de illusie van Nevermore en ontdekt dat ware vriendschap niet altijd wonderschoon is, maar ook zijn schoonheidsfoutjes heeft. Haar gevecht om terug te komen naar haar nieuwe vrienden is leuk, maar niet meeslepend. Ik zou zeggen, een leuk boek voor in de koffer om mee te nemen op vakantie en een plaatje in je kast.
Voor een uitgebreid leesverslag: http://www.biancaschrijft.nl/2017/05/26/recensie-lost-a-book-jennifer-donnelly/?preview=true

Meer recensies van Bianca Schrijft