Een boeiende samenspraak van 2 partners die ieder op hun eigen manier leven met ASS

Bianca Schrijft 17 augustus 2017
Dit is een boek die je niet zomaar gaat lezen. Het is pure non-ficitie. Het leven van 2 mensen binnen een relatie waarin ASS (autisme spectrum stoornis) een grote rol speelt wordt geweldig weergegeven. Ze geven in hun boek weer hoe zij een relatie, die in de psychiatrisch wereld bijna als onmogelijk wordt bestempeld, gezond en kloppend houden. De rolverdeling is anders, de ervaring binnen de relatie is anders, maar ze weten de balans en onbalans mooi weer te geven dmv hun eigen beleving. Een asperger relatie kan ik daarom ook aan iedereen aanraden die met dit syndroom te maken heeft. Het is mogelijk om een goede relatie te hebben, maar de balans is anders en dat moeten beide partijen beseffen.

Meer recensies van Bianca Schrijft