WOW!

Laat ik beginnen met de illustraties in dit boek: wat zijn ze weer prachtig! Zo ontzettend aansprekend en zo’n perfecte aanvulling op het verhaal! Ze weten het verhaal helemaal tot leven te brengen. Ik kan naar de omslag en de binnenkant blijven kijken!

En dan het verhaal: WOW! Wat een geweldig avontuur heeft Tom Fletcher weer geschreven! Het begint al goed met een prikkelend rijmpje voorin, waardoor je vast kennismaakt met de Knerpers en dan meteen door wilt lezen om meer te weten te komen. En dan de verteller, de auteur, dat is zo grappig gedaan! Hij waarschuwt je bijvoorbeeld tussen de hoofdstukken door dat het wel erg spannend wordt en vraagt of je wel zeker weet dat je door wilt lezen…
Natuurlijk wil je dat! Want het verhaal is gewoon zo super leuk, zo avontuurlijk, zo spannend, zo grappig en ook nog heel lief. Echt een fantastisch en magisch avontuur om te lezen/beleven! Met ook weer hele fijne, moedige personages waar ik graag meer over zou lezen in toekomstige verhalen. Ik heb er ontzettend van genoten!!
(Leuk om oude bekenden uit de Kerstmisaurus nog eventjes tegen te komen in dit boek!)

Meer recensies van biebmiepje Judith