Nog niet klaar mee

Wat was het heerlijk om weer in het gezelschap van de eigenzinnige Tara en stoere Diego te verkeren en om weer een kijkje in hun ziel te krijgen. Tara voelt zich in dit deel eenzamer dan ooit en je hoopt echt dat ze wat antwoorden krijgt en dat zij en Diego misschien wat nader tot elkaar komen. En Diego vecht nog steeds tegen de gebeurtenissen van een tijdje terug en is nog niet de oude, al zal hij dat niet snel toegeven. Maar daarnaast zijn ze ook weer wel gewoon de personen die je kent, die niet loslaten tot ze de waarheid boven tafel hebben. Ik leefde tijdens het lezen weer ontzettend met deze twee fijne personages mee!

Nathalie weet niet alleen de personages, maar ook de prachtige locatie van het verhaal helemaal tot leven te brengen. (Het is wel duidelijk dat ze er ook echt geweest is!) Ik kon het allemaal zo voor me zien.
De Trip is ontzettend spannend, boeiend en meeslepend van begin tot eind. Ik kon het boek gewoon echt weer niet wegleggen, zo heerlijk vlot leest het en zo erg zat ik in het verhaal. Ik ben nog lang niet klaar met dit nog altijd intrigerende duo!

Meer recensies van biebmiepje Judith