Spannend

biebmiepje Judith 13 augustus 2018
Met de pakkende proloog zit je meteen in het spannende verhaal. Er is iets vreselijks gebeurd en iemand voelt zich er ontzettend rot over… Het verhaal blijft het hele boek door heel erg spannend en weet ook erg te raken als er langzaam duidelijk wordt wat er voor rampzaligs gebeurd is. Het verhaal is misschien iets minder onheilspellend dan Moordspel, maar het heeft ook wel weer een heel duister sfeertje! De stukken vanuit Ginger, die in het begin geen idee heeft wat haar overkomen is, dragen daar zeker aan bij.

Dit verhaal over tieners, geheimen en groepsdruk is weer een hele geslaagde jeugdthriller van Cis Meijer. Moordspel blijft mijn favoriet, maar dat neemt niet weg dat dit ook gewoon een heel sterke en pakkende thriller is!

Meer recensies van biebmiepje Judith