Fijn boek!

biebmiepje Judith 07 januari 2019
Wat is dit een ontzettend fijn boek! Ik hoopte dat het inspirerend en leerzaam zou zijn en dat was het ook! Het leest heerlijk soepel, is heel toegankelijk geschreven en ziet er heel overzichtelijk uit zo met de korte samenvattingen na ieder deel. Er worden oefeningen gegeven om te doen; visualisaties, meditaties en er staan mooie quotes in over stilte (ik hou van quotes! ).
Zeker het hoofdstuk waaruit bovenstaande quote komt was echt een eye-opener voor me. Er is áltijd en overal stilte te vinden, het hangt namelijk ook heel erg af van je mindset. Natuurlijk lukt het me niet altijd om de knop om te zetten en omgevingsgeluiden niet als negatief te bestempelen, als ik al erg overprikkeld ben bijvoorbeeld, maar het is me al wel een paar keer gelukt!

Meer recensies van biebmiepje Judith