DE BLAUWE DIENDER

Saphira 13 februari 2018
Ik ben met een open mind aan dit boek begonnen. Het verhaal pakte mij vanaf het eerste moment en voor dat ik het wist had ik het boek uit.. De schrijver heeft een bijzonder boek neergezet over het leven als diender. Hierin lees je dat alles niet zo makkelijk gaat en is dan je zou denken. Ik heb door dit verhaal veel respect gekregen voor Jacques. Het boek heeft mij zeker aan het denken gezet hoe zwaar het beroep eigenlijk is. Jacques heeft zijn verhaal met een vlotte schrijfwijze geschreven. Alles goed en duidelijk uitgelegd, soms wad het wel even denken welke tijdperiode het afspeelde, maar dit was niet storend. Hij verteld echt over alles zoals privé en werk gerelateerd

Dit boek is een mooi autobiografisch verhaal met een cover wat er perfect bij past. De opmaak van de tekst in het boek is een beetje slordig, in sommige stukken tekst was de afstand tussen de woorden erg groot. Persoonlijk stoorde ik mijn eigen hier aan. Het boek heeft een mooie hoeveelheid van 256 bladzijden ideaal voor dit boek.

Dit boek is een aanrader voor iedereen die nieuwsgierig is naar het leven van een ander. Ik heb het boek met plezier gelezen en kijk uit naar meer werk van deze schrijver.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Meer recensies van Saphira