Gebroken, een heerlijke thriller

Saphira 25 september 2017
MENING

Ook dit boek was weer een heerlijke thriller. Het verhaal gaat over een vrouw die niet stopte voor een auto met pech. Hierdoor heeft ze een groot schuldgevoel, vooral omdat de persoon in de auto is overleden. Door deze gebeurtenis twijfelt ze heel erg aan haar zelf. Dit word alleen maar erger en ze is bang dat het komt door dementie die al op jonge leeftijd voorkomt in haar familie.  Of is het geen dementie? Is iedereen wel zo eerlijk ?

Een goed en vlot geschreven verhaal met een fijne schrijfstijl. Hierdoor leest het boek als een trein. Het hoofdkarakter is goed en duidelijk beschreven en groeit goed mee in het verhaal. Ik kan mijn eigen goed plaatsen in het verhaal, wat een fijne lees ervarig geeft. Het plot werd goed opgebouwd en was niet echt voorspellend. Zelf had ik wel een klein vermoeden, maar toch bleef het verrassend.

De cover van het boek is mooi, maar heeft niet echt veel met het verhaal te maken. Het boek zelf heeft een aantal van 248 bladzijden. Persoonlijk aan de lage kant.

Dit boek is een echte aanrader onder de thriller lezers die het fijn vinden in een wat luchtiger boek met een leuke dosis spanning.

Ik hoop dat de schrijfster nog meerdere boeken zal schrijven.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren