In een donker donker bos

Saphira 30 september 2016

****RECENSIE ****

IN EEN DONKER DONKER BOS

MENING

Dit was weer een heerlijk spannend boek. Echt één die je dezelfde dag uit wilt lezen. Het boek gaat over een vrouw Nora ze word wakker in een ziekenhuis. Ze heeft een auto ongeluk gehad en ze kan zich niet veel meer herinneren. Langzaam komt haar geheugen terug. Ze begint zich te herinneren dat ze was uitnodig voor een vrijgezellen feest van Clare, een oude vriendin die ze al 10 jaar niet meer heb gezien. Hoe raar ze het ook vindt besluit ze toch te gaan. Ze verblijven een weekend in een huis in het bos. Hoe langer ze daar is hoe meer er niet klopt en ze snapt niet waarom ze toch is gegaan. In het ziekenhuis krijgt ze te horen dat ze nu ook nog hoofdverdachte van een moordzaak is. Wat ze daar heeft daar gedaan? Alles is voor haar een raadsel. Nora is vast besloten om alles te herinneren en de puzzelstukjes vallen steeds meer op hun plek.

Het boek bevat 318 bladzijden dat vindt ik een mooi aantal. De kaft van het boek past mooi bij het verhaal en geeft ook dat hoe en wat gevoel. De verhaallijn zit mooi in elkaar. Het is goed en duidelijk beschreven en het zit vol spanning en vragen hoe en wat. Het eind is spannend maar niet echt verrassend.

De hoofdstukken zijn netjes en niet te lang. De karakters zijn goed beschreven en ik kon me er goed in inleven. Het was een heerlijk boek en een echte aanrader. Ik kijk uit naar haar volgende boek.

STERREN

Ik geef dit boek ☆☆☆☆