IS HET VIERDE DEEL NET ZO SPANNEND ALS DE VORIGE DELEN?

Saphira 17 oktober 2017
MENING

Ook dit vierde deel doet niet onder aan de vorige drie delen. Wat een geweldig verhaal was dit weer. Het verhaal gaat over een vrouw dat word vermist. Rani en haar team worden op de zaak gezet alleen lukt het ze niet om genoeg bewijzen of aanwijzingen te vinden, dus loopt de zaak steeds vaster. Na twee maanden is er weer een verdwijning, maar helaas is met deze zaak en de gene van 2 maanden geleden geen aanknopingspunt te vinden. Rani en haar team geven niet op. Ze zullen de monster vinden die hier verantwoordelijk voor is. Was dit het laatste slachtoffer? Zullen er meer verdwijnen? Gaat het Rani en haar team lukken om de dader te vinden?

Wat een heerlijk spannend verhaal met een vlotte schrijfstijl. Het leest ook weer erg lekker weg en ik kan mijn eigen goed in de karakters plaatsen. Je merkt ook dat de hoofdkarakters met het verhaal meegroeien. De verhaallijn is goed opbouwend en het plot was een heel klein beetje voorspelbaar, maar zeker niet storend. Ook was dit boek weer erg moeilijk weg te leggen, wou zo graag weten wie, hoe en wat.

De cover van het boek past mooi bij het verhaal. Het boek zelf heeft de mooie hoeveelheid van 384 bladzijden een echt pluspunt.

Ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel van de Rani Diaz boeken reeks. Tot nu toe een erg goede reeks.

Dit boek is ook echt een aanrader voor alle thriller lezers onder ons.

STERREN

Ik geef dit boek vier sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Meer recensies van Saphira