MENING

Ik kreeg een tip van een vriendin dat ik deze trilogie echt moest lezen. Dit heb ik gedaan en wat een heerlijke thriller, sf, horror verhaal is  dit. Ik heb er geen seconde spijt van gehad om deze trilogie te lezen.

Het verhaal heeft een vlotte schrijfwijze wat mij helemaal in het verhaal opslokte. Het eerste deel begint opbouwend en mysterieus, maar al snel is er een heerlijke dosis spanning aanwezig. Deze spanning stopt niet en gaat verder in de volgende twee delen. Het hoofdkarakter Ethan Burke is goed beschreven waardoor ik mijn eigen goed in hem kon plaatsen. Ook de overige karakters zijn goed beschreven en alles past netjes bij elkaar. Het is een fantasierijk verhaal maar niet wat goed is uitgewerkt.

De covers van de boeken sluiten mooi aan elkaar. De boeken zelf hebben gemiddeld 300 bladzijden wat een mooi aantal is in deze trilogie.

Ik ben zeer benieuwd naar meer werk van deze schrijver en zal ook de tv serie bekijken.

Deze trilogie is een echte aanrader onder onze thriller en horror lezers maar ook de sf liefhebbers zullen hier plezier aan hebben.

STERREN

Ik geef deze trilogie 4,5 sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Reacties op: verrassend goede trilogie

Bestel het boek bij Libris vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99