VERDRAAID GOED, GOED OF SLECHT?

Saphira 01 maart 2018
'Verdraaid Goed' is het eerste deel van de 'Verborgen Littekens'trilogie. Ik heb dit boek mogen ontvangen van de schrijfster en ben zeer benieuwd naar het verhaal. De beschrijving van het boek komt een beetje apart, misschien rommelig, over en dat trok mij wel aan.

Het verhaal gaat over een jonge dame genaamd Crystal die in haar verleden is gepest. Hierdoor is ze onzeker over haarzelf en probeert ze zoveel mogelijk mensen te ontwijken. Crystal heeft wel één droom en dat is DJ worden. Zal haar dit lukken of wint haar onzekerheid?

De schrijfster heeft een verhaal geschreven met een redelijk vlotte schrijfstijl. Het verhaal zelf had op vele vlakken beter uitgewerkt mogen worden. Sommige gebeurtenissen in het verhaal, worden niet afgemaakt wat niet doorloopt met het verhaal. Crystal zelf  is als hoofdkrater die niet echt een interessant persoon. Ze doet veel studeert, is koerier en houd van sporten. Hier word niet op verder gegaan. De schrijfster had haar veel beter mogen uitwerken.

Het verhaal gaat over het DJ wezen, maar miste in het boek het DJ gevoel, de feeststemming, de stress en het opbouw naar DJ zijn. Crystal wilt DJ worden en kan dat dan ook gelijk na één keer oefenen. Dit klinkt ongeloofwaardig.

Buiten om dit heeft het verhaal wel potentie. Het heeft een interessante verhaallijn die meer tot zijn recht kan komen als het verhaal wat beter is uitgewerkt is.

Het boek zelf is erg dun en heeft maar 108 bladzijden. Voor een bedrag van €15 euro vindt ik dat aan de hoge kant. De cover van het boek had van mij ook iets duidelijker gemogen.

Ik ben wel benieuwd naar het volgende deel van deze trilogie.

STERREN

Ik geef dit boek 2,5 sterren