Clay heeft een fijne vriendin, een baan en een huis. Maar dan ontwikkelt Clay na een bezoek aan boerderij hoge koorts en als hij weer genezen is blijkt zijn leven niet meer hetzelfde. En moet Clay opnieuw leren hoe hij zichzelf mag zijn.

Aan de andere kant van het verhaal komt Clay in een vreemde, parallelle wereld. Waar hij zijn eigen lichaam moet dragen, er onduidelijke regels zijn en je van kamer naar kamer gestuurd wordt met je vragen. Om misschien het rijk achter de heuvels te bereiken. Om misschien beter te worden.

Klinkt als een nachtmerrie, nietwaar? En dat zijn chronische ziekten en dat is Welkom in het Rijk der Zieken. Een confronterende roman over ziek zijn en niet beter worden.

Een boek wat groots is in zijn subtiliteit. Welkom in het Rijk der Zieken gaat over chronisch ziek zijn, in al zijn kwetsbaarheid en onzichtbaarheid. Wie wist dat een boek over dit onderwerp zo mooi kon zijn.

Lees mijn volledige recensie nu op www.booksandmacchiatos.com of volg de directe link in mijn bio!

Reacties op: Een boek wat groots is in zijn subtiliteit.

Welkom in het Rijk der zieken - Hanna Bervoets
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50 Bestel het e-book € 14,99