Weer een heerlijk boek!

De derde stem is het tweede deel van de Rönning & Stilton serie van Cilla & Rolf Börjlind.
Springvloed vond ik al een fantastisch boek en De derde stem was ook heerlijk om te lezen. Nu al vol verwachting wachten op deel 3 wat pas volgend jaar in Nederland uit komt.
De derde stem is zeer goed te lezen als je Springvloed ook gelezen heb. Je komt toch in het vervolg terecht.
Zo is Olivia naar Mexico gegaan om daar naar het geboorteland van haar biologische moeder te gaan en ook nog naar Costa Rica naar de laatste woonplaats van haar biologische vader. Toen ze weer terug naar Zweden kwam is ze in een moordzaak terecht gekomen en ook al wilde ze nog niet bij de politie werken. Ze gaat er weer volledig voor de waarheid en gaat op onderzoek.
Het boek heeft weer vele verrassingen en wendingen.
De korte stukken uit Springvloed vond ik persoonlijk lekkerder lezen dan de wat langere stukken uit De derde stem, maar verder was het weer een genot om het te lezen.

Meer recensies van Brenda van Liere-Kroonen