Spannend debuut!

Inge Ipenburg die we allen kennen van televisie heeft een boek geschreven. En ik was daar heel nieuwsgierig naar.

Zo ook de hoofdpersonage uit het boek. Sandra Hazelaar was vooral bekend van de televisie. Ze had een aantal jaren in een serie gespeeld. Op een gegeven moment is ze ermee gestopt en is ze een eigen catering begonnen waar ze al haar energie in kwijt kan.
Op een avond is ze getuige van een verkrachting. En vanaf dat moment komt haar hele leven op zijn kop te staan. Ze heeft het niet meer in de hand, maar ze blijft vechten voor gerechtigheid.

Een mooi, spannend debuut van Inge. Korte hoofdstukken wat ik persoonlijk zeer fijn vind.
Af en toe vond ik de verhaallijnen wat rommelig/druk en het einde was wel plots klaar. Verder heb ik genoten van het verhaal.
Ik ben benieuwd of er nog een boek uit gaat komen. Ik zal het zeker gaan lezen.

Meer recensies van Brenda van Liere-Kroonen