Een echte Linda van Rijn

BrigitteM 13 juli 2019
Centraal in dit boek staat de familie de Koning. Esther, Rob en hun dochter Isa gaan met zijn drieën op vakantie naar Frankrijk. Rob gedraagt zich echter vreemd. Hij zit continu op zijn mobiel en op de Ipad en zondert zich af van Isa en Esther. Het wordt allemaal nog gekker als Rob ineens van camping wil veranderen. Als blijkt dat de Nederlandse overburen van de eerste camping ook op de nieuwe camping komen aanrijden weet Esther het helemaal niet meer. Is dit echt toeval of zit er meer achter deze rare situatie.
Een paar dagen later gaan Esther en Isa samen een dagje winkelen in Parijs. Rob is er alleen niet om hun te komen ophalen en neemt zijn telefoon ook niet op. Maakt Rob het nu helemaal te gek of is er iets heel anders aan de hand.

Dit is weer een heerlijk boek van Linda van Rijn. Je moet niet verwachten dat het een super thriller is met spanning vanaf bladzijde één. Het boek is echter wel een van de betere boeken, en het plot is ook niet wat ik had verwacht (in de positieve zin). Kortom een heerlijk boek om zo even tussendoor te lezen, als je verwachten tenminste niet te hoog zijn.

Meer recensies van BrigitteM