Een heerlijke feelgood roman!

BrigitteM 02 juli 2019
Deel vijf in de serie Veel liefs uit Manhattan. De voorgaande vier delen heb ik bijna allemaal in een dag verslonden, en dat gebeurde met deel 5 zeker weer . De hoofdpersonen, Fliss Knight en Seth Carlyle, proberen hun gestrande relatie van tien jaar geleden nieuw leven in te blazen. Maar dat gebeurd natuurlijk niet zonder slag of stoot. De tweelingzus van Fliss, Harriet, geeft hierbij goede adviezen net zoals de oma van tweeling waar Fliss een paar weken bivakkeerd om op te passen. Oma is gevallen en daarbij lelijk terecht gekomen. De hond Charlie kan oma dan niet meer zelf uitlaten. Fliss en Harriet hebben in Manhattan een goedlopende honden uitlaatservice, maar Fliss komt Seth tegen. En dit is wel het laatste waar ze op zit te wachten. Nu oma belt voor 'oppas' lijkt dit de ideale uitvlucht, oma woont namelijk in De Hamptons enkele uren rijden naar de kust. Fliss doet zich in eerste instantie bij oma wel voor als Harriet, omdat Fliss zelf geen zorgzaam typje is. De ergste nachtmerrie lijkt onderweg naar de Hamptons echter werkelijkheid te worden als Fliss Seth tegenkomt. En ook bij Seth doet ze zich voor as haar tweelingzus. Naast deze strijd om de liefde van tien jaar geleden weer nieuw leven in te blazen, passeren de hoofdpersonen uit de eerdere vier delen de revue. Al met al een fantastische roman waarin je heerlijk wegzwijmelt naar de zomervakantie aan de kust.

Meer recensies van BrigitteM