Heerlijk romantisch boek met een spannende wending

brittas 25 augustus 2018
ondanks dat ik Stefan ken als journalist, of misschien wel dankzij zijn ervaring als journalist is zijn debuutroman van een dusdanige klasse dat je zou verwachten met een reeds ervaren auteur te maken te hebben. De personages zijn zo beschreven dat ze tot leven komen .Ook de stad Leiden, waar een groot gedeelte van de roman zich afspeelt, is levendig beschreven. Het is te merken dat dit de stad is waar de schrijver zich duidelijk thuis voelt.
Maar ook de andere (wereld)steden waar de hoofdpersonen heen reizen geven een extra elan aan het geheel.
de spanning wordt goed opgebouwd en de spanningsboog blijft onvermindert tot aan de laatste bladzijden. waar andere schrijvers het eind weleens laten voortslepen heeft Stefan er bewust voor gekozen een kort en krachtig einde te realiseren.
Deze roman is zeker een aanrader.