Brooke Weise 17 juni 2012
Het is een vrij mooi verhaal, goed geschreven, cool in elkaar gezet, maar het is niets voor mij. Ik word gek van de hoeveelheid informatie, en eerlijk gezegd vind ik het boek veel te voorspelbaar. Ik hou van boeken die ik niet kan neerleggen, een boek wat me van de eerste tot de laatste bladzijde in zijn greep houdt. Dit is helaas bij dit boek gewoon niet het geval. Het is meesterlijk in elkaar gezet, alles is heel goed uitgedacht, het verhaal moet je gewoon aantrekken. Op het moment dat je niet van zo veel informatie houdt, of juist wat meer van het niet weten hoe het afloopt (Dat staat namelijk al op de eerste paar bladzijden, dan hoeft het voor mij al niet meer zo) is dit geen geschikt boek.