Na het lezen van Het Joshuaprofiel voel ik mij genoodzaakt om alles van Sebastian Fitzek aan te schaffen en te lezen. Wat kan deze Duitse schrijver, sinds 2006 worden zijn boeken gepubliceerd en zijn eerste boek stootte Dan Brown van de troon in Duitsland, lekker schrijven. Zonder diepgravende karakters en een over the top verhaal is het Fitzek gelukt om me een paar dagen aan mijn e-reader geplakt te houden, klasse!! Toch geef ik het boek 4 sterren omdat ik het vermoeden (lees: hoop) heb dat hij in zijn volgende boeken iets meer persoonlijkheid legt in de hoofdpersonen. Dus die vijf sterren verdient hij wel, maar nu dus nog niet. Verrassend is dat het dankwoord net zo interessant blijkt te zijn als het verhaal zelf. Vandaar dat ik in de titel van deze recensie het webadres vermeld van de site waarnaar Fitzek verwijst. Waar hij naar verwijst? Lees het boek, je zal niet teleurgesteld worden. Op naar de vijf sterren!

Reacties op: www.stopitnow.nl

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Libris voor 4,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Blz. voor 4,99

Bestel dit ebook voor  €4,99 bij

Of vind de goedkoopste ebookaanbieder

Streaming lezen of luisteren (met een abonnement)