Verassend debuut

Carin de Wit 09 juli 2018
Mooie cover, past goed bij het boek.
Ik vond het verrassend goed geschreven. De hoofdpersoon Charlie intrigeert. Een eigenzinnige jonge vrouwelijke rechercheur uit Stockholm moet terug naar het dorp waar ze is opgegroeid en dat ze is ontvlucht op haar veertiende. Daar is de tiener Annabelle (17 )verdwenen.
Je maakt kennis met Charlie en leert haar kennen. Ze blijkt best wel wat problemen te hebben en vraagt je af wanneer ze mentaal breekt.
Het verhaal gaat leven en speelt zich af in de kleine dorpsgemeenschap waar je de gespannen sfeer bijna voelt. Scherp neergezette karakters.
Afwisselend gaat het verhaal van tussen verleden en heden en dat is heel goed gedaan. Dikke 4 sterren. Ben benieuwd naar het volgende boek.

Meer recensies van Carin de Wit