Dit is het 9e boek in de serie met Will Trent.
Het kan ook als een stand alone worden gelezen.
Het boek begint met de kidnapping van de wetenschapper Michelle Spivey. Na een maand is Michelle nog steeds niet gevonden en is ook nog steeds niet duidelijk wie haar heeft ontvoerd.
Dan zijn Will en Sara voor de lunch bij Sara's tante en zij horen hoe er in de verte een bom afgaat bij de Emory universiteit, rennen de straat op en belanden in een hachelijke situatie. Sara wordt gekipnapped en Will Trent, een rechercheur van het Georgia Bureau of Investigation blijft gewond, ontdaan en wanhopig achter. Will gaat undercover in de hoop Sara te kunnen redden en het verhaal ontvouwt zich verder. De ontknoping is wreed en gruwelijk. En misschien ietwat 'over the top'. Het verhaal stipt naast de verhaallijn betreffende Will en Sara een actueel thema aan. Het laatste hoofdstuk gaat over Sara en Will en is ontroerend. Het maakt dat ik alweer uitkijk naar het volgende boek waar zij een hoofdrol in spelen.
De cover van het boek is mooi en past prima bij het verhaal. Kortom 4,5 ster!
Ik wil 'Boekenfans'en Harper Collins Holland bedanken voor het exemplaar van deze thriller in ruil voor een eerlijke review.

Reacties op: Sterke Will en Sara thriller

Laatste weduwe - Karin Slaughter
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 13,99