Wolf

Carmen 19 juni 2019
Dit is het eerste boek wat ik van deze schrijver heb gelezen.
Het begin vondt ik het erg spannend, ik dacht hoe kun je een dier zo behandelen. Ik dacht als de schrijver mij nu al zo kan laten voelen dan moet het vast een goed boek zijn.
Hoe verder ik in het boek kwam vond ik het steeds minder spannend worden ik dacht is dit het waar is die spanning gebleven wat ik had in het begin van het boek!

Ik ben het wel verder gaan lezen omdat ik toch altijd graag wil weten hoe het verhaal afloopt.
Ik had het einde echt totaal niet verwacht!
Ik ben echt op het verkeerde spoor gezet of ik dacht juist te goed over die persoon. Maar ik was soms toch wel aan het twijfelen.

Ik vondt het een leuk boek maar, maar het boek had mij niet te pakken meer in trans van ow ik moet het uitlezen omdat het zo spannend en goed is. Nee dat totaal niet.
Beetje jammer, maar heb wel weer leuk leesplezier gehad en een andere schrijver leren kennen

Meer recensies van Carmen