deze viel iets tegen

Caterpillar 23 januari 2019
Deel 5 van deze serie en nu was Jonathan aan de beurt en die wou heel graag iets terug wat van hem was gestolen maar daar voor moest hij bij zijn oude liefde zijn. Violet is boos om hem om wat er 10 jaar geleden is gebeurt en wil eigenlijk niet samen werken omdat ze niet naar de pijpen van haar vader wil dansen.. Hij heeft al vaker een speurtocht voor haar gemaakt om zo de aandacht van zijn dochter te trekken maar elke keer was het een terleurstelling en daar pas ze nu voor.. Toch gaan ze samen op pad en reizen terug naar plekken die ze kennen en vragen zich af waarom gedichten en waarom deze plekken.

Ze komen wel steeds dichterbij en Jonathal hoop zo bij de dagboeken en het gestolen goed te komen want daar is het hem om te doen en hoopt ook zo Violet terug te winnen. Hij is haar nooit vergeten.

Toch kwam ik moeilijk door dit deel heen vooral in het begin.. Het einde ging sneller en toen was een leuk boek en je weet ongeveer hoe het afloopt en waarom Violet boos is moet je echt lezen want dan snap je het ook wat er speelt.

Nu op naar deel 6

Meer recensies van Caterpillar