Het vervolg

Caterpillar 02 maart 2019
Het vervolg van de miljonairsclub en nu gaat het om de bruidsmeisjes die op de huwelijken zijn. .
Nu trouwt Brontë en Logan en marjolein is 1 van de bruidsmeisjes.

Ze red Robert van een verdrinking en hij is gelijk verliefd. Voor hij weet wie ze is verdwijnt ze. Hij doet er alles aan om haar te vinden. Helaas lukt dat niet en na een poging om Logan te spreken loopt alles fout. Als hij weg gast komt hij Marjolein weer tegen en blijft hij. Er bloeit wat moois op tussen die twee ten hoewel de eerste twee afspraken iets anders verliepen komen ze toch nader bij elkaar. Hij een playboy die elke vrouw kan krijgen en zij nog maagd..

Hij is bang dat ze als hij weet wie hij eenmaal is weg gaat en verzwijgt het tot ze het hoort en ze niet weet wie ze nu moet geloven.

Toch kan ze niet zonder hem en hij niet zonder haar. Ze komen weer bij elkaar door dat ze de gok waagt.

Je moet hem echt zelf lezen en ik las hem on 1 dag uit. Vlot en leuk geschreven. Hij vloekt wel veel maar is niet storend.
Op naar deel 2 van deze serie.

Meer recensies van Caterpillar