Zo ff tussendoor

Caterpillar 06 december 2018
Het is geen lang boek hij telde 86 pagina's op mijn mobiel. Ik ben meer van de boeken maar dit tussendoor is eens lekker.

Je van heeft 2 dochtersen is gescheiden en nu gaat haar ex man hertrouwen en ze besluit met de meisjes er hen te van. Vooral omdat 1 van haar dochter moeilijk loopt.

Alles gaat goed tot ze de broer va zijn nieuwe vrouw ontmoet. Ze kent hem en weet even niet wat ze moet doen.
Hij is eerst boos op haar maar snapt later wel waarom ze het heeft gedaan en groeien naar elkasr6. Ook is hij dol op de meisjes en help mee om een leuke tijd te hebben op Hawaï.

Het leest lekker weg en vindt het jammer dat hij niet langer was. Ook dat ik hem las op de mobiel was niet zo erg.

Meer recensies van Caterpillar