Chantal Decoster 12 april 2013
Ik had nog nooit van Almar Otten gehoord laat staan iets gelezen van hem en ik was dus heel nieuwsgierig toen ik het boek in de bus kreeg.
Het begint met een moord van een tv-presentator en zijn vrouw en daarop volgt al meteen de moord van een kamerlid.
Je vraagt je af wat die moorden linken aan het hoofdpersonage Lineke en haar vriendin Laura maar als deze 2 schoolvriendinnen in hun verleden duiken komen er heel wat dingen aan het licht en naarmate het boek vordert valt alles in elkaar.
In het midden van het boek had ik zo even een dood moment maar als je daardoor bent wordt het heel spannend en is het een aanrader. Zeker het einde was anders dan ik gedacht had en ik hoop eigenlijk stiekem dat er een vervolg op komt.
Ik ga zeker nog boeken van deze schrijver lezen en ben blij dat ik via Crimezone deze schrijver ontdek heb.

Meer recensies van Chantal Decoster