Dit is het 2e boek van deze schrijver dat ik ga lezen. En verwacht een lekker spannend boek, met een klein inkijkje in het leven van Bennie Giessel.

Bennie Giessel is net 3 weken bij de Valken geplaatst als hij de leiding krijgt over de heropende zaak-Soet. Er is namelijk een sluipschutter actief die zegt dat er fouten zijn gemaakt in die zaak. En hij zegt in zijn e-mails dat hij zolang de echte dader niet achter de tralies zit hij elke dag 1 politieagent zal doodschieten.

Tegelijkertijd krijgt hij te maken met wat dingen in zijn privéleven waardoor hij minder slaap kan pakken dan nodig is.

Hanneke Soet werkte als advocaat bij de firma Silberstein, waar dhr. Hannes Pruis haar baas was. Ze werkte voor 1 van de 4 banken die geld hebben gestopt in een BEE-bedrijf. De constructie met diverse dochter bedrijven( en fictieve directeuren) die weer geld van elkaar lenen.
Ze blijken ook nog banden met de onderwereld en politiek te hebben.

Hanneke wou voor haarzelf beginnen net zoals Henry van Eeden die ze de oren van het hoofd vraagt.

Maar wie heeft haar nu vermoord? Van diverse kanten was er aan te nemen dat ze een bedreiging was.

Het boek was inderdaad weer een spannend boek met een inkijkje in het leven van de afdeling de Valken van de politie. De intriges in het zakenleven en toch een verassende ontknoping.

Reacties op: 7 DAGEN

Bestel dit ebook vanaf  €7,99 bij